Blazno iskreno o avtomobilu

Takole je: naredil bom neumnost in bom za razliko od ostalih prodajalcev avtomobilov povedal vse, kar vem. Ker mi je pri vsakem nakupu vedno šlo na živce, da so mi ponujali mačka v žaklju.
Na kratko: Hyundai Accent, 1.5, 1995, 170 000 km, srednje ohranjen, poleg dam precej zvožene letne gume in skoraj nerabljene zimsko-letne. [1]trenutno na avtu
Slike za vizualno preferenčne so na dnu objave.
Na dolgo:
Najprej tehnično:
Hyundai Accent, 1.5, GLSI. Avto je definitivno zelen [2]vidno na slikah, napisal sem za barvno slepe, kar pa ne pomeni, da je zmeren do okolja, ampak je takšne barve. Ropoče s 66 kilovati, ali po staro s skoraj 90 konji, vkolikor se vam ne da preračunavat. Pije bencin, in to sploh ne veliko, tudi, če kdaj malce bolj besno pritiskaš na desni pedal. Midva [3]z avtom sva v kombinirani vožnji vedno prišla nekje od 6,1, pa nekje do 6,3 litre na sto kilometrov. Roboti so ga na svet povrgli leta 1995 in je že polnoleten, iskreno povedano pa ne vem, če je tistih 170 000 prevoženih kilometrov na števcu realnih, ali jih je pač kakšen preprodajalec malce zbil do neverjetnih vrednosti.
Zdaj pa k stvari. Avto je tipična študentska škatla. Ko prižgeš motor, se motor prižge, ko pritisneš na plin, se začne motor hitreje vrtet, ko zaviraš, se celoten avtomobil ustavi. Skoraj večina lastnosti, ki si jih povprečna mlada oseba želi od prevoznega sredstva. Bo taiste reči lahko brez okvar počel še za kakšno leto, ali dve? Po mojem skromnem znanju: jap.
Glede na korejske korenine in tamkajšnje tendence k [4]pretirani (u)porabi plastike ima Hyundai seveda nekaj estetskih pomanjkljivosti. Govorimo o nekaj napol zlomljenih kljukah (ki so kronična bolezen pri točno teh avtomobilih – govorim iz izkušenj), počeni armaturi, [5]nisem bil jaz, častna in nedelujočemu desnemu motorčku za odpiranje okna. [6]desna klima torej ne dela Pleh je nekoč, še pri lastniku na primorskem, žal dobila toča, ampak gre za manjše udrtinice po zgornjem delu avta, ki niti ne motijo preveč. Sicer do sedaj na sami pločevini še nisem opazil sledi korozije, tudi ko je bil na dvigalu in se ga je videlo od spodaj. Kako je možno, da korejski avto v 20 letih ni popolnoma [7]nič gnil? Ne mene vprašat.
Sama vožnja je pričakovana, glede na vrsto in starost vozila. Čeprav moram priznat, da sem z redkimi škatlami tako užival na relacijskih vožnjah. Enostavno lahko rečem, da se prijetno odziva na vsak dotik, nima kakšnega odvečnega lufta in poskoči, če ga moraš spravit mimo koga zelo počasnega.
Preko tehničnega pregleda bi pomoje lahko šel brez večjih zapletov, z izjemo desne kratke luči, ki bo morala najbrž na obisk k avtoelektričarju. Pa sumim, da bi bilo morda dobro menjat oljni filter. Avto je, uglavnem, primeren za nekoga, ki ga bo zvozil do konca. Ker dvomim, da bi se ga splačalo obnavljat, ne?
V dveh letih, [8]načeloma dobro leto in pol, no kar sem ga imel, je bilo potrebno samo enkrat menjati akumulator, ker je čez zimo predolgo stal in je enostavno odpovedal – evo, avto ma nov akumulator. In dokaj nove, dokaj nevožene zimsko-letne gume, s katerimi sem naredil okrog 15k kilometrov.
Prodajam ga zato, ker ga preprosto ne rabim več in moja [9]študentska finančna situacija ne dovoljuje, da bi ga lahko še naprej gledal kako po en mesec stoji na parkirišču.
Ker do sedaj še ni bilo zainteresiranih kupcev in sem tudi sam malce odlašal z prodajo, je zdaj že odjavljen iz prometa in stoji pri paletah z drvmi, v bližini Ribnice na Dolenjskem. Za ogled je na voljo tam. Pa prosim, čimprej, preden bo spet treba menjat akumulator. Za kontakt sem dosegljiv na TW, ali tu, v komentarjih.

References

References
1 trenutno na avtu
2 vidno na slikah, napisal sem za barvno slepe
3 z avtom
4 pretirani
5 nisem bil jaz, častna
6 desna klima torej ne dela
7 nič
8 načeloma dobro leto in pol, no
9 študentska

One comment

  1. S svojim mel mal nesreče po nakupu, ampak enaka škatlca in mašinca se je znala pustit božat skupi s pedalom za gas… na veliko veselje lokalnih inkasantov. :mrgreen:
    Če bo laufu kot lastnik trdi ga priporočam, če ne… mu skupi nalomo kolena. 😎

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.