O avtomobilih

Avtomobil naj bi bil statusni simbol. Meni v bistvu ni.
Očitno sem po splošnih standardih precej dolgočasen kar se tiče izbora vozil, ki so mi povšeči. In ja, rad vozim dizle. Čeprav je po mnenju nekaterih [1]Btw, Chef, me zapelješ en krog? :mrgreen: to dolgočasno in zaostalo, mi je napram bencinarjem veliko bolj všeč lovljenje obratov med prestavljanjem in uporaba močnejše kompresije pri zaviranju z motorjem. Vožnja mora biti zame gladka, tega se pa ne da doseči z  nekim navitim bencinarjem od katerega malodane letijo iskre. Veliko bolj kot brezglavo divjanje me budnega in pozornega obdržijo drobne malenkosti, medtem, ko drugi na zadnjih sedežih brez vsakršne težave pospijo. Se pravi: odpade vsakršno cukanje, divja vožnja v ovinek, hitri dvigi in padci obratov, pozno zaviranje in ostale prvine voznikov LPP avtobusov.
Kateri so mi najbolj všeč? [2]Avtomobili, ne LPP šoferji.
Po izgledu: Najlepši Mazda 6, ki v bistvu ni nič posebnega, vendar v svojih linijah in dizajnu združuje vse kar si predstavljam pod besedo “avtomobil,” najgrši pa je Fiat Multipla. Ravno tega so pri Fiatu, po pripovedovanju prednikov, ustvarjali tako, da so najprej naredili enoprostorca, nato pa se nadenj spravili s kladivi, macolami in orožjem. [3]Seveda.
Po praktičnosti zmaga Renault Kangoo, ki je namenjen prevozu….vsega, omogoča pa tudi lahko vstopanje in izstopanje. Škoda le, da je francoski.
Od pregrešno dragih bi v nakupovalno košarico prav po klišejsko dodal [4]Nikoli ne bi, tudi če bi imel denar. Ferrari Enzo, med avtomobili, ki so namenjeni izključno preseravanju, kurjenju gum in bencina pa mi v oko najprej pade stara Subaru Impreza
Tukaj pa še nekaj vtisov o avtomobilih, ki se jih spomnim od otroštva do danes (ne nujno v kronološkem zaporedju in ne nujno resnični):
WV Beetle (Hrošč): Lep avto, baje nemogoč za vožnjo po snegu/ledu (zadnji pogon), enega zaletel pri treh letih v steber.
Renault 4 (Katrca): Škripajoča, nihajoča, nezanesljiva in počasna. Listnate vzmeti in posledično nagibanje v ovinkih je bilo zakon.
Audi 80: Ladja.

Renault 5: Brez spomina. Mislim, da je v kabini nekaj smrdelo.
Golf II: Šibek, ampak zanesljiv kot tank. Tisti klokotajoč zvok dizel motorja, ki se je nadaljeval tudi pri tretji generaciji prepoznam na kilometre. Po prekomerni obrabi spušča velikanske oblake dima.
Peugeot 205: Grd, gnil in brez posebnega vtisa. Aja, rad ima, da ga mehaniki praskajo.
Subaru Justy: Super majhen avtomobil. S 4WD si priplezal v bistvu kamorkoli, malo se je kvaril, pločevina pa v galebji riti.
Nissan Micra: Seveda stara verzija. Simpatičen majhen avtomobil z obračalnim krogom muhe. Zanesljiv kot Nissan.
Daihatsu Charade: Sicer s šibkim motorjem in narejen iz papirja, vendar lahek za manerviranje in vožnjo, prostora spredaj, zadaj in v prtljažniku pa ima [5]Je imel. Sedaj jih praktično ni več na cesti. za organizirano nogometno tekmo.
Hyundai Accent: Kot vsak azijec z zanič pločevino, vendar z precej neverjetno vzdržljivostjo vseh drugih vitalnih delov.
Renault Kangoo: Samo dve pozitivni točki ima: veliko notranjega prostora (posebej prtljažnik) in visoka vozniška pozicija (ok pa odlične zavore). Vse ostalo je
Hyundai Matrix: Do sedaj prisrčna zadeva. Udoben, če je treba dovolj poskočen in malce nepraktičen za mestno vožnjo. O plehu pa raje ne bi….

References

References
1 Btw, Chef, me zapelješ en krog? :mrgreen:
2 Avtomobili, ne LPP šoferji.
3 Seveda.
4 Nikoli ne bi, tudi če bi imel denar.
5 Je imel. Sedaj jih praktično ni več na cesti.

16 comments

  1. Prisegam na bencinarje in ne, avto ni statusni simbol, zato pr men odpadejo razni znakci s krogci…
    Azijci majo vzdržljive mašine kar se pozna pri bencinarjih, vse ostalo je namenjeno samo sebi.

  2. Pizda spet bi ti kradu objavo 😆 se s tabo strinjam pa se ne. Mam razcepljeno osebnost glede avtov. Eden je za 2.0-2.5 TDIjevce za mirno vožnjo za malo goriva. Drugi bi pa umazane terence z vsaj 3.5l prostornine, ma da rine u hrib. Pa še tretji … dual supercharged 2.0l Mitsu Lancer Evo. Bencinar. Dobr zapis 🙂

  3. @Sakir Tudi azijski dizli so kvalitetne izdelave (nissan, mitsubishi). Sploh pa nima veze, če se voziš v krogčastem vozilu ali v takem z nalepko “stare gare,” dokler je tebi všeč.
    @Sleposneg Ta objava je osnutek za tvojo novo objavo, ki bo gotovo vsaj 4x boljša. Privošči si 😉 Drugače pa ga ni čez zvok 20 let starega terenca z gumami čez dva pasova, ki pri tri tisoč obratih dela svoje gravitacijsko polje :mrgreen: Pa zamerim za Evo-ta, ker je Impreza lepša (večni dvoboj, pa to 😆 ) (smem vprašati, katerega od teh treh voziš? Ali si združil vse tri in si kupil Touarega ali Cayenna ali nekaj podobno šminkerskega? 😀 )

  4. Hah … to bom pa res spisu; o wannabe terencih. Lah mi ga spušijo. Jz vozim občasno, ko pa vozim pa vozim pogoltnega mitsu đipka. 11,8l/100km. Deal with it. 😀 … sej impreza zmaga. Evota so nehal delat 🙁

  5. Kolikor jaz vem, si bi v bistvu star dve leti, ko si šel v steber, tri pa tisti(a), ki ti je svetoval(a), kako to narediš. 😀

  6. Ne vem o kakšnih azijskih avtomobilih govoriš, saj so vsi avtomobili, ki si jih naštel nemški ^^ ps. golf II je najdaljši avto na svetu in
    Minigolf je zakon FTW 😀

  7. Bom poizkusu na kratko: Avto je pri meni zato da me pripelje od točke A do B in nič več. Multipla je zločin proti oblikovanju. Lep avto je kot že rečeno lancer EVO, čeprav ga ne bi imel nikdar v življenju (kot nališpana baba, za pornič bi bla supr, sam da bi pa z njo hodu pa no way). Dizli so zakon, trenutno pa vozim bencinarja… ker je biu dobesedno đabe (ala, peljemo na odpad, lahko je pa tvoj prvi avto). Imel pa bi nekaj ala kangoo style, mogoče VW caddy 3?
    @Snowblind: Imamo tudi pri nas terenca ki popije 15l/100km. Res da se vozi samo 1x mesečno poln orodja na terensko delo, ampak ga imamo. Najbolj fino pa je da je starejši dizel, zaradi česar se pelje tudi na jedilno olje (aha). Najbolj hecna prigoda, ko so v Hofru prodajali fritezno olje po 0.70€ za liter, in s fotrom prideva na blagajno s tremi vozički polnimi jedilnega olja. Good times. Aja, avto na jedilno olje ima 30% večjo moč. Kurijo ga tudi tovornjakarji, zato včasih na avtocesti tako lepo po McDonalds-u zasmrdi.
    Za konec: bencin je dražji in ima nižjo kalorično vrednost zaradi česar posledično bencinarji več “požrejo”. Zakaj za vraga bi ga res kdo hotel imeti?

  8. @Ericsson Ti bi potreboval svoj blog za pisanje ^^ Zanimivo, da v Sloveniji vedno bolj težimo k velikim avtomobilom, a la Caddy in podobnim enoprostorcem. Očitno je le nekaj na teh strojih… Bencinarji naj bi bili “kao” bolj divjaške narave in posledično bolj zabavni. Zanimiv protiprimer je ravno zgoraj omenjena Civic type S, ki ima 1.8 motor. Njena dizel različica z 2.2 motorjem ima od 0 do 100 km/h za nekaj desetink boljši rezultat :mrgreen:
    @nmohoric, Martina Če mi kateri od vaju radodarno podari Polota, bom tudi jaz enakih misli 😆

Dodaj odgovor za nmohoric Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.